anegg

i left it the america two years ago for the belgrade. now i am a lady in serbia once again. i have it the friends and like to cook or dance. this is the blog for me. good day! hello! dobar dan! evo mi! zdravo! ja sam zena, ustvari, strankinja. volim da spremam sarmicu i vanilice ili da igram. srpski narod je nabolje ali manje vise volim crna gorski. imam drugarice i dinare.

Friday, October 03, 2008

My multi-practic husband wrote this song last night: Sweet little kitten sweet little kitten going on my nerves. Get to get me baby! Clap! (p.s. if you Serb you can say going on my dick instead)

Moj multi-praktik muz je napisao ova pisma sinoc: Slatka mala macka slatka mala macka, ides mi na zivac. Get to get me baby! Tasi! (Mozete slobodno da kazete ides mi na kurac ako ste iz Beograda)

1 Comments:

At 11:22 PM, Blogger Those days are strange... said...

LIsa, Cestitam za tvoje "posts". Super su. Ja nemam vise vremena da updatujem moj posto zivim u kafanu i tamo nema bezicni internet. Postoji mogucnost za kablovski internet ali jedini kabl available je kobasica. Sve se promenilo. Gde su good old times?

 

Post a Comment

<< Home